From scratch
Net zoals wij zeggen dat we veel kunnen, maar niet alles, sluit ook The Value Hub zich daarbij aan. Om die reden klopten ze vanaf de start bij ons aan. Hun vertrouwde creatieve partner. From scratch werkten we in een workshop het idee voor deze employer brandingcampagne uit. Samen. En zo werd The Value Pub geboren. Vanuit een strategie mét een duidelijk doel.
1 idee, tal van uitwerkingen
Met een tas koffie erbij, nestelden we ons voor de gelegenheid in de cosy corner, om de juiste vibe te creëren. En zo kwam het verhaal tot leven. Naast een flyer in de vorm van een menukaart, zorgden we voor verschillende andere uitwerkingen in het ‘pub-thema’ voor het hele team van The Value Hub, van speelkaarten tot bierviltjes.
The Value Pub. Het klinkt niet alleen als een café, het is precies de vibe die we wilden creëren.
Geen dertien in een dozijn
The Value Hub staat erop het verschil te maken door hun no nonsense aanpak, straffe projecten & sterke groepssfeer. Dat alles moest dan ook worden weerspiegeld in deze campagne. Met de tone of voice, bedrijfswaarden en missie in het achterhoofd trokken we dat unieke karakter door in elk detail van de campagne, zowel in de copy als in alle designs, zowel voor de interne campagne als tijdens de jobbeurzen.
Voor de interne campagne – of huisstijl, want zo evolueerde het al snel – lag de focus op de informaliteit van een ‘Pub’ en het groepsgevoel. Elke medewerker kreeg een box opgestuurd met daarin een stevige dosis teamspirit. Van flashcards met info en weetjes over collega’s tot kousen, een kaartspel en een menu.
Wat de jobbeurzen betreft, trokken we de andere (menu)-kaart: mensen inspireren door eruit te springen. Geen saaie beursstand, maar een spot-on thematisch exemplaar. Het resultaat? Heel veel sollicitaties. Missie geslaagd!