Eigen visie x open mind
Supersonic kwam niet zomaar naar Studio Ignite. Ze hadden een duidelijke visie en een beeld van wat het moest worden. Een klant met een sterke visie is enerzijds een uitdaging, maar ook een zege. Wij doen we er alles aan om onze klanten de vonk te laten voelen. De nieuwe website straalt maturiteit uit, zonder complex of saai te worden. Precies zoals het bedrijf zelf.
“Flexibel & kritisch zijn is in bepaalde gevallen een no-brainer. We stellen de dingen in vraag. Altijd.”
De maturiteit vertaalt zich naar verschillende aspecten. Een duidelijk menu spreekt voor zich, de pagina’s die erachter liggen dan weer tot de verbeelding. Al verschilt ook de precieze focus per pagina, of het doel ervan. Een contactpagina moet in onze ogen vooral duidelijk zijn. De ‘stories’-pagina – met recente en interessante cases – daarentegen moet inspireren.
Dynamisch design met een verhaal
Wanneer een klant meedenkt én design-minded is, staan we al een stapje verder. En waren we meteen gelanceerd.
De stijl die we creëerden voor de website trokken we door in het volledige online verhaal. Steeds dynamisch en multi-inzetbaar. Net als wij zelf. Zo ontwierpen we een eenvoudig aanpasbare Keynote- en PowerPoint-template. De kers op de taart voor het grafische visitekaartje is de personaliseerbare e-mailhandtekening, waarvoor we ook het volledige development voor onze rekening namen. Het resultaat? Een krachtig statement onder aan elke e-mail, bruikbaar (én compatibel) voor verschillende e-mailclients.
Met oog voor detail en eenvoud, zonder op de rem te gaan staan. Supersonic, but keep it simple.
.