Levendig, maar matuur
Die 2 ingrediënten vormen dan ook de basis van hun online succesrecept. Zowel op de website als voor hun social media trekken we resoluut die kaart. De levendigheid weerspiegelt zich in de kleuren en de eenvoud. Dat het team van Hived ook een aanstekelijke glimlach heeft, was alleen maar mooi meegenomen. De maturiteit blijkt dan weer uit de structuur en het inhoudelijke deel van de website en de content van de social media posts. Expertise, herkenbaarheid en kennis staan hier centraal.
Hived mag dan een klein, dynamisch team zijn met een levendige huisstijl, maturiteit is in deze sector een no-brainer.
ABC. Advies, beheer & creatie
Dat design & content volgens ons verder gaan dan creatie is geen geheim meer. En daar geloven ze ook bij Hived in. Onze rol in het online verhaal is drievoudig. Van advies tot beheer en creatie.
Advies
Dat gaven we met plezier. Zowel voor een opfrissing van de website als voor de opstart van een Instagramaccount. Het team van Hived heeft een duidelijke visie, en heel wat kennis in huis. Ze weten echter heel goed waarvoor ze het best een beroep doen op professionals (dat doen hun klanten immers ook). Samen bekijken wat er mogelijk is om kwaliteit te garanderen, dat was – en is nog steeds – de insteek.
Beheer
De website beheren en updaten? Vanzelfsprekend. Zo maakten we de website dynamischer, zodat kleine aanpassingen en toevoegingen geen uren tijd hoeven te kosten.
Het social media management opvolgen? Graag. In een overzichtelijke contentkalender werken we samen aan de best mogelijke contentstrategie. We volgen de trends op de voet en analyseren de resultaten. Posten om te posten? In geen geval.
Creatie
Last but not least. Wij zijn makers in hart en nieren, ook voor alle kanalen, wensen en noden van Hived. Van social media visuals & video’s tot tekstmateriaal en merchandise. De Hived-stempel is er eentje die gezien mag worden.